רבים מאיתנו חיים בתוך המציאות עם טכנולוגיה, עם חיים במרחב מודרני ועם שאלות ואתגרים שעולים מתוך המפגש עם העולם, אך במקביל מנסים לדחוף את ילדינו למוסדות שמציגים עולם אחר לגמרי, שבו כל זה "בל יימצא". מחביאים את הסמארטפון לפני הפגישה עם המנהל, משדרים "כאילו", וחיים בלחץ מתמיד שהסיפור הזה לא יתפרק (חרדים)
"השאלה האמיתית שהורים צריכים לשאול אינה האם הייתה תקלה, אלא מה קרה אחריה. נתקלתי, לצערי, במקרים בהם הנהלות ידעו על בעיות ממשיות, ועשו טעויות גסות בניהולן. לא מתוך אדישות, אלא מתוך חשש שמא הטיפול הנכון, שכולל גם שקיפות, יגרום נזק בלתי הפיך למוסד, ולכן בחרו בטאטוא" (משפחה)
מחיר האמת החינוכית - מדוע הניסיון לגונן על הילדים באמצעות הסתרת מורכבויות המציאות מייצר פגיעות עמוקה, ואיך בונים חוסן אמוני דרך כנות ואומץ // מתוך עלון 'אחוותא' מבית אחוות תורה
התשובה החב"דית לטורו מעורר הסערה של עו"ד דב הלברטל בנוגע לחנוכיות החב"דיות. שניאור רוכברגר חסיד חב"ד גאה מציג את הרעיון שעומד מאחורי הפעילות הרבה (טור דעה)
עקבתי בחצי חיוך אחרי פולמוס חב"ד באתר 'כיכר השבת' • כן, קצת מבדר לשמוע מכותבי טורים נכבדים את דעותיהם על הישרדותה או דרכה של חב"ד • כותב נכבד, מה אתה יודע על חב"ד? (טור דעה)